cahlqvist

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av c ahlqvist - 20 augusti 2012 00:01

Det har inte blivit något bloggande, jag vet. Men jag har verkligen haft fullt upp. Jag har varit arg också. Och är arg. Som ett jävla as är jag arg.
Människor som inte kan räkna in en i sin lilla bubbla. Som glömmer bort en helt plötsligt när dom hittar andra som enligt dom är bättre.
Funderar på att skriva ett lösenordsskyddat inlägg om det dÅ jag verkligen behöver ventilera..

Blev iallafall inget BVC sist då Charlie blev sjuk :( men på onsdag kör vi igen :-)

Imorgon skall vi iallafall storhandla och jag tror (inte helt säker haha) att jag skall umgås med josefiiiiiiiine! Hoppas det var imorgon. Eller tisdag. För jag saknar henne himlans mycket!

Idag var vi också hos Fanny och Marcus och myste lite :) blev bara en kortis dock, hoppas på att kunna umgås med dom snart igen lite öängre!

Men nu skall jag sussa. Natti natt :)

Bilder från dagarna som gått. Mest på plutt ;)

Presentation


Om sanningen skall fram är jag nog mest rädd av mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards