cahlqvist

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av c ahlqvist - 5 augusti 2012 23:51

Jag vet att jag inte uppdaterat er idag men vi var tvungna att köra ett städrace och sen drog vi på landet och därefter har vi installerat oss och så vidare.

I vilket fall som är vi nu på landet och myser. Sova skall vi dock göra, lillen sover sedan 3 timmar tillbaka.

Känns skönt att få en mini semester från stan. Det är så mycket där som jag stör mig på, så många som vill lägga sig i allt eller bara får mig att må allmänt Piss så jag behöver detta. Självfallet finns det ju dom som också får mig att orka där. Men jag känner att vår lilla familj behöver det här just nu. Det är skönt!

Imorgon skall det regna. Och jag som tänkt sola och rida och allt. Jävla skit. Jaja, det blir nog mys ändå och isåfall blir det en liten "inne" dag!

Nu ska jag iallafall mysa och sova bredvid mina bästaste finaste. <3

Av c ahlqvist - 5 augusti 2012 23:50

Jag vet att jag inte uppdaterat er idag men vi var tvungna att köra ett städrace och sen drog vi på landet och därefter har vi installerat oss och så vidare.

I vilket fall som är vi nu på landet och myser. Sova skall vi dock göra, lillen sover sedan 3 timmar tillbaka.

Känns skönt att få en mini semester från stan. Det är så mycket där som jag stör mig på, så många som vill lägga sig i allt eller bara får mig att må allmänt Piss så jag behöver detta. Självfallet finns det ju dom som också får mig att orka där. Men jag känner att vår lilla familj behöver det här just nu. Det är skönt!

Imorgon skall det regna. Och jag som tänkt sola och rida och allt. Jävla skit. Jaja, det blir nog mys ändå och isåfall blir det en liten "inne" dag!

Nu ska jag iallafall mysa och sova bredvid mina bästaste finaste. <3

Presentation


Om sanningen skall fram är jag nog mest rädd av mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards